lunes, 10 de enero de 2022

WarnerMedia Global Brands and Experiences lanzará la colección de productos cinematográficos inspirados en “The Batman”


 


 
Para celebrar la próxima experiencia cinematográfica creada por el director Matt Reeves, la nueva colección de productos de estilo de vida “The Batman” permite a los fanáticos canalizar a Batman/Bruce Wayne y Catwoman/Selina Kyle como nunca antes. 

Hoy, WarnerMedia Global Brands and Experiences reveló la mayor colección de productos cinematográficos de Batman en más de una década con socios de primer nivel en todo el mundo que lanzaron moda, accesorios, productos de belleza, juguetes y coleccionables de “The Batman” inspirados en la muy esperada película

Batman también influyó en la última declaración de estilo de la casa de moda francesa Lanvin, quien por primera vez en los más de 80 años de historia del personaje, ha dedicado una colección al icónico superhéroe de DC y su antagonista intermitente, Catwoman
Visto por primera vez en la pasarela durante la Semana de la Moda de París, la colección estará disponible en línea y en tiendas selectas de Saks Fifth Avenue a partir del 2 de marzo y en saks.com el 15 de marzo, sincronizada con el estreno de la película el 4 de marzo en América del Norte y el lanzamiento internacional. 

Para celebrar el debut de la película, la emblemática tienda insignia de Nueva York de Saks Fifth Avenue diseñará escaparates personalizados que transportarán a los compradores directamente a la versión de Gotham City de Reeves. En el interior, los visitantes pueden examinar una tienda emergente a medida que exhibe ropa inspirada en "The Batman" de EleVen de Venus Williams, Maison Labiche y Lanvin, así como accesorios, productos de belleza, juguetes y artículos de colección. La colección de productos exclusivos también estará disponible para comprar en línea en saks.com.




"La misión de WarnerMedia Global Brands and Experiences es involucrar a los fanáticos con nuestros personajes e historias icónicos y entusiasmarlos con los nuevos lanzamientos de contenido. La película 'The Batman' es muy esperada y se complementará con nuevos productos y experiencias imaginativos y auténticamente elaborados para los fanáticos de todo el mundo. ”, dijo Pam Lifford, presidenta de WarnerMedia Global Brands and Experiences. "Este es el primer estreno en cines de Batman en solitario en más de una década, y esta nueva y poderosa historia inspiró aún más formas para que los fans participen y celebren a este icónico superhéroe de DC".

La amplia colección "The Batman" de Warner Bros. Consumer Products presenta productos en múltiples categorías:

Moda y calzado: 

En colaboración con Warner Bros. Consumer Products y DC, Lanvin traerá imágenes clásicas inspiradas en personajes a la moda lujosa y sofisticada, infinitamente reinventada en el espíritu de los diseños de Jeanne Lanvin. Con tonos de azules y morados profundos y brillantes, los rostros icónicos de Batman y Catwoman, inspirados en las imágenes atemporales de los cómics, aparecen en la camisa asimétrica característica de la etiqueta, los vestidos de malla metálica y la chaqueta de peluche reversible. Los accesorios también adquieren colores saturados y líneas Art Deco en un estilo Gotham City, y las zapatillas Curbs son elegantes como el Batimóvil, que también presta sus líneas elegantes a un bolso minaudiere. Los personajes también aparecen en nuevos bolsos, animando las elegantes líneas de los artículos de piel de la marca.



Con algo para cada fanático, otras marcas de moda que capturan el ambiente de "The Batman" incluyen, por primera vez en la historia de DC, una asociación con Carhartt con abrigos, camisetas, sudaderas con capucha y pantalones, y camisetas y ropa interior de TomboyX.



La marca de moda y estilo de vida activo de Venus Williams, EleVen by Venus Williams, presentará una nueva colección inspirada en "The Batman". Diseñado para evocar las calles oscuras de Gotham City, EleVen se inspiró en las luces de neón, las aceras resbaladizas por la lluvia y la luz de la luna a medianoche. Auténticamente Batman, la base de la colección es monocromática con un toque de rojo y toques "hechos a mano" como detalles de cremalleras expuestas y ojales con cordones tomados de la leyenda misma, quien diseñó su propio Batitraje. Con un guiño a Selina Kyle (Catwoman), se pueden ver matices sexys y rebeldes en estilos con tachuelas, fruncidos de malla y estampados clásicos de efecto mojado en blanco y negro. La colección estará disponible en EleVenbyVenusWilliams.com, en Saks Fifth Avenue y Tennis Warehouse, e internacionalmente en Zalando.com.



Corre Gotham City en la nueva colección PUMA x BATMAN. Creada en honor al lanzamiento de la nueva película "The Batman", esta colección de entrenamiento hace una declaración con colores cambiantes y gráficos inspirados en Caped Crusader. Con la ayuda de la tecnología dryCELL para absorber la humedad y líneas de corte ergonómicas para facilitar el movimiento, estas prendas de entrenamiento te llevarán por las calles de Gotham City y más allá.


DC Shop iluminará la Batiseñal con nuevos productos exclusivos de "The Batman". La nueva colección, con ropa, deporte.
Los productos de moda y más estarán disponibles para ordenar a partir del 1 de febrero. Los minoristas nacionales y las tiendas especializadas, incluidas Target, Walmart y otras, también ofrecerán estilos adicionales de moda y calzado para adultos, jóvenes y niños. Los socios internacionales de moda incluyen a Zara, Carrefour y Tealer, por nombrar algunos.

Accesorios

Es justo que el detective más grande del mundo inspire accesorios elegantes y geniales de marcas como Boxlunch, Fast Track, Accesorio Innovación, Funko, Manly Bands, Pull & Bear, Global Junk Brands, Mobyfox y Zara. Fossil lanzará la colección cápsula The Batman x Fossil, que incluye relojes coleccionables, joyas y artículos de cuero. La colección, que se lanzará el 28 de febrero, presenta diseños de edición limitada inspirados en el enigmático supervillano The Riddler y el batitraje característico de Batman en la nueva película. Saks ofrecerá accesorios de marcas de lujo como Kross Studio, con relojes de gama alta acuñados como "The Batman" Tourbillon, una caja de reloj de cuero genuino y una cuerda de reloj Bat Signal. En Brasil, los accesorios de Maxlog ofrecerán mochilas, estuches para lápices y loncheras. En la región de Asia Pacífico, Uncle Jacks Watches y Tendence Japan lanzarán relojes de pulsera inspirados en “The Batman”.


Belleza

El renombrado líder en alta perfumería de lujo, House of Sillage, ha anunciado una nueva colección de edición limitada en celebración de "The Batman". Con una fragancia, un lápiz labial y una vela, The Batman x House of Sillage Collection estará disponible en Saks Fifth Avenue y en línea en www.houseofsillage.com. Emilie Heathe x The Batman es una colección de edición limitada que presenta tres tonos únicos de esmalte de uñas en los que se reinventan los personajes de "The Batman", llamados apropiadamente "The Dark Night", "Vengeance" y "Madness". La fórmula nutritiva contiene una alta concentración de color y brillo diseñada para continuar suave y permanecer todo el día. La colección se lanzará junto con un juego de accesorios para uñas "Knight Out", que incluye un juego de calcomanías para uñas, una lima de uñas de cristal adornada con Batman y clips de belleza. La colección estará disponible para su compra el 15 de febrero a través de emilieheathe.com. Abre el paquete de barra de jabón de edición limitada del Dr. Squatch y elige tu bando Batman o Supervillano. La colección de edición limitada presenta dos jabones en barra inspirados en "The Batman": "The Batman Bricc™" con un aroma a cuero y almizcle, y "The Riddler Enigma™" con aromas que son misteriosos pero intrigantes. estará disponible el 4 de marzo por $20 en el sitio web de Dr. Squatch.


Juguetes y coleccionables

El famoso fabricante de coleccionables McFarlane tiene una línea impresionante: las figuras de Batman, The Riddler y Catwoman están disponibles para reservar por $ 19.99. El Batcycle, basado en el que se ve en la nueva película, también estará a la venta para pre-pedido por $29.99. La estatua de la película "The Batman" más auténtica, creada con el aporte directo del productor y director de la película y basada en el personaje de Robert Pattinson, también está disponible para reservar ahora. Este año se anunciarán figuras y estatuas adicionales inspiradas en “The Batman”.





La colección Funko que celebra a "The Batman" es imprescindible para los coleccionistas de todo el mundo, con artículos exclusivos disponibles en Target, Walmart, Hot Topic y Pop in a Box. Traído a la vida en el estilo característico de Funko, la alineación presenta muchos Pop nuevos. figuras basadas en Batman, Selina Kyle (Catwoman) y los infames supervillanos The Riddler y The Penguin ($12.00). Funko también está lanzando nuevos coleccionables de Batman conduciendo el Batimóvil y Selina Kyle montando su motocicleta, como se ve en las calles de Gotham City de la película llena de acción. ¡Un artículo destacado en la colección es un Bruce Wayne Pop! figura con su ropa de civil (disponible exclusivamente en Target).



Recrea escenas épicas de lucha contra el crimen de la película con juguetes de la empresa líder mundial en entretenimiento infantil Spin Master. Da rienda suelta a tu imaginación con las nuevas figuras de acción de Batman de 4 y 12 pulgadas ($8.99-$10.49) con nuevos personajes, Selina Kyle y The Penguin. Combate el crimen con estilo con un auténtico Batimóvil a escala de 4 pulgadas que se parece a una película ($32.99), que viene repleto de sonidos, luces LED del motor, faros y un brillo residual en el tren de rodaje que hace que este juguete realmente cobre vida. Incluso incluye una figura exclusiva de Batman de 4 pulgadas con un traje de murciélago completamente negro. Y entra en acción con el Turbo Boost Batmobile RC ($48.99) que rueda a velocidades de alto rendimiento con solo presionar un botón.

La adquisición de “The Batman” comenzó en DC FanDome en el otoño de 2021 cuando LEGO®, Hot Wheels y McFarlane anunciaron juguetes y coleccionables auténticos. La colección de la marca LEGO® incluye tres juegos de construcción, con minifiguras basadas en Batman, Selina Kyle, Alfred y el teniente Gordon, junto con los supervillanos The Riddler y The Penguin. Los nuevos sets de la colección son: Batcave: The Riddler Face-off ($79.99 USD), Batmobile: The Penguin Chase ($29.99 USD) y Batman and Selina Kyle Motorcycle.

 El batimóvil "The Batman" de Hot Wheels R/C presenta una actuación épica de control remoto con detalles auténticos y esculturas de película para el coleccionista adulto y fanático de los vehículos icónicos de Batman. Este modelo de Batimóvil fue diseñado para coleccionistas que aprecian el diseño premium y el rendimiento de precisión en vehículos de réplica. Esta edición Ultimate a escala 1:10 cuenta con gráficos precisos de película, luces LED, efectos especiales de humo y llamas tanto en el capó como en la parte trasera, exterior e interior detallados, un pedestal inspirado en la Baticueva y una figura articulada de Batman detrás del volante. Cuenta con características de alta tecnología como efectos de luz y sonido y suspensión de trabajo, así como un pedestal de diorama que tanto Alfred como Caped Crusader apreciarían por su autenticidad. Este es un artículo imprescindible para los fanáticos y los coleccionistas distinguidos de R/C.


Rubies se complace en presentar una selección de nuevos disfraces para adultos y niños con licencia oficial para celebrar "The Batman". Los atuendos inspirados en Batman y Selina Kyle (Catwoman) están disponibles para reservar ahora y se enviarán a fines de febrero. Los accesorios adicionales, así como los disfraces basados ​​en The Riddler y Batman para mascotas, se lanzarán a tiempo para Halloween.



Alimentos

En mercados selectos de todo el mundo (excepto EE. UU.), Oreo reemplazará el relieve clásico de galletas Oreo con un emblema de "The Batman". Estas Oreos de edición limitada tendrán un empaque personalizado diseñado por “The Batman”. Los fanáticos también pueden participar en un sorteo temático de "The Batman" en regiones seleccionadas y participar en divertidas campañas y actividades en las redes sociales proporcionadas por Oreo.

NOTA DE PRENSA OFICIAL ORIGINAL


WarnerMedia Global Brands and Experiences to Launch Most Robust Batman Film Product Collection in Over a Decade with Luxe Lifestyle Merch and More Inspired by “The Batman”

 

Saks Fifth Avenue to Reveal “The Batman” Shopping Experience Featuring Lanvin, Maison Labiche, EleVen by Venus Williams at New York Store and on Saks.com

Fan exclusives available direct from DC at DCshop.com

 

 

BURBANK, CA, Jan.10, 2022 — In celebration of the upcoming cinematic experience created by director Matt Reeves, the new “The Batman” lifestyle merchandise collection allows fans to channel Batman/Bruce Wayne and Catwoman/Selina Kyle like never before. Today, WarnerMedia Global Brands and Experiences revealed the largest collection of Batman film products in over a decade with premier partners worldwide launching “The Batman” fashion, accessories, beauty products, toys and collectibles inspired by the highly anticipated film. Batman also influenced the latest style statement of the French fashion house Lanvin, who for the first time in the character’s more than 80-year history, has dedicated a collection to DC’s iconic Super Hero and his on-again/off-again antagonist, Catwoman. First seen on the runway during Paris Fashion Week, the collection will be available online and in select Saks Fifth Avenue stores starting March 2 and on saks.com on March 15, in line with the film’s release on March 4 in North America and international release beginning March 2, 2022.

To celebrate the film’s debut, Saks Fifth Avenue’s iconic New York Flagship store will design custom window displays transporting shoppers directly into Reeves’ version of Gotham City. Inside, guests can peruse a bespoke pop-up shop showcasing “The Batman''-inspired apparel from EleVen by Venus Williams, Maison Labiche, and Lanvin as well as accessories, beauty products, toys and collectibles. The exclusive merchandise collection will also be available to shop online on saks.com.

"WarnerMedia Global Brands and Experiences’ mission is to engage fans with our iconic characters and stories and excite them for new content releases. 'The Batman' film is hotly anticipated and will be complemented by imaginative, authentically crafted new products and experiences for fans worldwide," said Pam Lifford, President, WarnerMedia Global Brands and Experiences. "This is the first solo Batman theatrical release in more than a decade, and this powerful new story inspired even more ways for fans to engage and celebrate this iconic DC Super Hero."

Warner Bros. Consumer Products’ expansive “The Batman” collection features products across multiple categories:

Fashion and Footwear: In collaboration with Warner Bros. Consumer Products and DC, Lanvin will bring classic character-inspired visuals to the luxury and sophisticated fashions, infinitely reinvented in the spirit of Jeanne Lanvin’s designs. Featuring shades of deep, brilliant blues and purples, Batman and Catwoman’s iconic faces, inspired by the timeless images from the comics, appear on the label’s signature asymmetric shirt, the metal mesh dresses, and the reversible teddy jacket. Accessories also take on saturated colors and Art Deco lines in a Gotham City style, and the Curbs sneakers are stylish like the Batmobile, which also lends its sleek lines to a minaudiere clutch. The characters also appear on new bags, jazzing up the graceful lines of the label’s leather goods.

With something for every fan, other fashion brands capturing ”The Batman” vibe include, for the first time in DC history, a Carhartt partnership with coats, t-shirts, hoodies and pants and TomboyX t-shirts and underwear.

Venus Williams’ lifestyle and fashion-forward activewear brand, EleVen by Venus Williams, will debut an all-new collection inspired by “The Batman.” Designed to evoke the dark streets of Gotham City, EleVen took inspiration from the neon lights, rain-slicked sidewalks, and midnight moonlight. Authentically Batman, the foundation of the collection is monochrome with a touch of red and “handmade” touches like exposed zipper detailing and lace-up eyelets borrowed from the legend himself, who fashioned his own Batsuit. With a nod to Selina Kyle (Catwoman), sexy, rebellious undertones can be seen in studded styles, mesh shirring, and classic wet-look prints in black and white. The collection will be available on EleVenbyVenusWilliams.com, at Saks Fifth Avenue and Tennis Warehouse, and Internationally at Zalando.com.

Run Gotham City in the new PUMA x BATMAN collection. Created in honor of the release of the new film “The Batman,” this training collection makes a statement with moody colors and graphics inspired by the Caped Crusader. With the help of dryCELL technology to wick moisture and ergonomic cutlines for ease of movement, these training pieces will take you through the streets of Gotham City – and beyond.

DC Shop will light up the Bat-Signal with exclusive new merchandise from “The Batman.” The new collection, featuring apparel, sporting goods, and more, will be available to order beginning February 1. National retailers and specialty stores including Target, Walmart, and others will also offer additional fashion and footwear styles for adults, juniors and kids. International fashion partners include Zara, Carrefour, and Tealer to name a few.

Accessories: It is only right for the World’s Greatest Detective to inspire chic and cool accessories from brands like BoxlunchFast Track, Accessory InnovationFunkoManly BandsPull & BearGlobal Junk BrandsMobyfox and ZaraFossil will drop The Batman x Fossil capsule collection, including collectible watches, jewelry and leather goods. Launching on February 28, the collection features limited-edition designs inspired by the enigmatic Super-Villain The Riddler and Batman's signature Batsuit in the new film. Saks will offer accessories from luxury brands like Kross Studio, with high-end timepieces coined “The Batman” Tourbillon, a genuine leather watch case and Bat Signal watch winder. In Brazil, accessories from Maxlog will offer backpacks, pencil cases and lunch boxes. In the Asia Pacific region, Uncle Jacks Watches and Tendence Japan will release “The Batman”-inspired wristwatches.

Beauty: Renowned leader in luxury haute parfumerie, House of Sillage, has announced a new limited-edition collection in celebration of “The Batman.” Featuring a fragrance, lipstick, and candle, The Batman x House of Sillage Collection will be available at Saks Fifth Avenue and online at www.houseofsillage.com. Emilie Heathe x The Batman is a limited-edition collection that introduces three unique nail polish shades in which “The Batman” characters are reimagined, appropriately named “The Dark Night,” “Vengeance,” and “Madness.” The nourishing formula packs a high concentration of color and shine designed to go on smooth and stay on all day. The collection will launch alongside a “Knight Out” nail accessory set, including a nail decal set, Batman-embellished crystal nail file and beauty clips. The collection will be available for purchase on February 15 through emilieheathe.com. Open Dr. Squatch’s limited-edition Soap Bar Bundle and choose your side Batman or Super-Villain. The limited-edition collection features two bar soaps inspired by “The Batman”: “The Batman Bricc™” with a leathery, musky scent, and “The Riddler Enigma™” with aromas that are mysterious yet intriguing.The two-bar bundle will be available on March 4 for $20 on Dr. Squatch’s website.

Toys & Collectibles: The famous collectible manufacturer McFarlane has a stunning line up: The Batman, The Riddler and Catwoman figures are all available to pre-order for $19.99. The Batcycle, based on the one seen in the new film, will also be on sale for pre-order for $29.99. The most authentic “The Batman” film statue, created with direct input from the film’s producer and director and based on Robert Pattinson's character, is also available for pre-order now. Additional figures and statues inspired by “The Batman” will be announced this year.

The Funko collection celebrating “The Batman” is a must-have for collectors everywhere, with exclusive items available at Target, Walmart, Hot Topic and Pop in a Box. Brought to life in Funko’s signature style, the lineup introduces many new Pop! figures based on Batman, Selina Kyle (Catwoman), and the infamous Super-Villains The Riddler and The Penguin ($12.00). Funko is also releasing new collectibles of Batman driving the Batmobile and Selina Kyle riding her motorcycle, as seen in the action-packed film’s streets of Gotham City. A standout item in the collection is a Bruce Wayne Pop! figure in his civilian clothes (exclusively available at Target).

Recreate epic crime-fighting scenes from the movie with toys from leading global children’s entertainment company Spin Master. Engage your imagination with the new Batman 4-inch and 12-inch ($8.99-$10.49) action figures featuring new characters, Selina Kyle and The Penguin. Fight crime in style with an authentic movie look-a-like Batmobile 4-Inch Scale ($32.99), which comes fully loaded with sounds, LED engine lights, headlights and undercarriage residual glow that makes this toy really come to life. It even includes an exclusive 4-inch Batman figure in an all-black Batsuit. And head into action with theTurbo Boost Batmobile RC ($48.99) that wheelies at high-performance speeds with the push of a button.

“The Batman” takeover began at DC FanDome in fall 2021 when LEGO®, Hot Wheels and McFarlane announced authentic toys and collectibles. The LEGO® brand’s collection includes three building sets, featuring minifigures based on Batman, Selina Kyle, Alfred and Lieutenant Gordon, along with Super-Villains The Riddler and The Penguin. The collection’s new sets are: Batcave: The Riddler Face-off ($79.99 USD), Batmobile: The Penguin Chase ($29.99 USD), and the Batman and Selina Kyle Motorcycle.

“The Batman” Batmobile from Hot Wheels R/C features epic remote-control performance with authentic details and movie-like sculpts for the adult collector and fan of Batman’s iconic vehicles. This Batmobile model was designed for collectors who appreciate premium design and precision performance in replica vehicles. This 1:10 scale Ultimate edition features movie accurate graphics, LED lights, smoke and flame FX from both the hood and the rear, detailed exterior and interior, a Batcave-inspired plinth, and a poseable Batman figure behind the wheel. It boasts high-tech features such as light and sound effects and working suspension, as well as a diorama plinth that both Alfred and the Caped Crusader would appreciate for its authenticity. This is a must-have for fans of and distinguished R/C collectors.

Rubies is pleased to debut a selection of new, officially licensed adult and children’s costumes in celebration of “The Batman.” Outfits inspired by Batman and Selina Kyle (Catwoman) are available for preorder now and will ship by late February. Additional accessories, as well as costumes based on The Riddler and Batman costumes for pets, will launch in time for Halloween.

Food: In select markets around the world (excluding the U.S.), Oreo will replace the classic Oreo cookie embossment with a “The Batman” emblem. These limited-edition Oreos will have custom “The Batman” designed packaging. Fans can also enter a “The Batman” themed sweepstakes in select regions and engage in fun social media campaigns and activities provided by Oreo.


Fuente/source
DC PRESS PORTAL

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